zondag 11 oktober 2009

_Vlaanderen_ Brood & Spelen Meeting

Oi! Eindelijk is hier dan het verslag van onze Brood-en Spelen-meeting dat plaatsvond in Antwerpen en Gent op 11 juli 2009.

Over het eerste deel kan ik niet veel zeggen aangezien ondertekende niet aanwezig was. Als ik onze Grote Leider mag geloven *start brainswashing* en dat moeten jullie allemaal!*end brainswashing* is de nieuwe Ice Age (3 dus) niet veel waard. Ik heb zo het stil vermoeden dat de vrouwelijke helft na de film in de winkels gevlogen zijn terwijl het mannelijk(er) gedeelte de drank aanviel.

In ieder geval kwam ik heel het groepje ongeregeld tegen aan het St-Pietersstation omstreeks 18u30 waarna we allemaal afzakten richting het ICC om ons 2e gedeelte in te zetten met loads of Cocktails! Op de foto die volgt kan je een beetje een idee krijgen van de hoeveelheid flessen die aanwezig waren.

We hebben de meeste van die flessen dan ook gekraakt (of op de grond gegooid, nietwaar Dino?) Omdat het al een hele poos geleden is dat we deze meeting gehad hebben en ik een beetje lang gewacht heb om met het verslag op de proppen te komen, ga ik het in dit verslag houden op enkele hoogtepunten:
Eerst en vooral hebben we de prachtige uitspraak van Nina als reactie op de pyromanen die een vuurtje aan het stoken waren. "Ik wil niet ontploffen!"
Best wel grappig ja, al moet ik ze wel gelijk geven als je het vuur bekijkt dat we gemaakt hebben met onze simpele tuinkaars


Dat vuur (en meer dan waarschijnlijk ook het drankverbruik) deed vreemde dingen met de mensen. Zo kreeg Dino plots de onweerstaanbare drang om zijn fles TGV in het vuur te houden en begon hij er samen met Sharku er behoorlijk demonisch uit te zien. Steven daarentegen was dan weer enorm geobsedeerd door de vlammetjes...


Maar ook de vlammen begonnen zich nu en dan vreemd te gedragen in het bijzijn van zoveel Freaks!
Daarnaast zijn er nog 2 mensen die een klein beetje in een coma gelegen hebben voor eventjes. Die hebben we dan mooi versierd met shotbekertjes ^^
Gelukkig kwamen ze na een tijdje weer wakker en is er dus niets verkeerd gelopen toen. Verder heeft Dino nog over een aantal mensen gesprongen (zoals een Bert Bibber) en zaten er 2 kerels (met name Yomi en Bert) tot een gat in de morgen te praten over blussystemen.
Het was zeker weer een geslaagde meeting, meer van dat zou ik zo zeggen! (Misschien wel minder afval de volgende keer, want er hoeft geen nieuwe vuilnisbelt te komen in het midden van Gent)
Op naar de volgende meeting!
Cheers!
(vh)
P.S.: als jullie nog wat meer foto's willen zien, klik dan op deze link: http://picasaweb.google.be/vaimhull/_Vlaanderen_BroodSpelenMeeting##












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen